Kenalan Cinta

Monday, June 29, 2009

Tips Untuk Wanita Yang Pertama Kali Melakukannya

Sekali-sekala post sst menarik, best jugak.....jom baca tips dbawah ni.

1. Berbaringlah dengan tenang, meskipun Anda pasti akan merasa tegang dan gementar.

2. Dia akan mendekati diri Anda dan bertanyakan apakah Anda takut. Kalau dia bertanya demikian, gelengkanlah kepala Anda dengan penuh keberanian.

3. Lalu dia akan mulai memasukan "Perkakas"-nya. Mungkin suhu badan Anda akan meningkat. Tapi tenang saja, kerana dia akan melakukannya dengan perlahan.

4. Dia akan memandang mata Anda dalam- dalam, dan meminta Anda untuk percaya padanya. Jangan khuatir, dia sudah berpengalaman dalam hal ini.

5. Senyumnya yang menawan akan membuat Anda sedikit rilek, dan dia akan meminta Anda untuk membuka lebih lebar agar dia dapat masuk dengan mudah. Saat ini mungkin Anda akan memintanya agar melakukan apa yang ingin dia lakukan dengan cepat. Tapi dia tak mau terburu-buru. Dia tidak ingin Anda kesakitan.

6. Dia juga akan bertanyakan kalau- kalau Anda merasa sakit. Meskipun berlinang air mata, tetaplah gelengkan kepala Anda, dan meminta dia untuk meneruskannya. Pada saat ini mungkin Anda juga akan merasa sedikit mati rasa.

7. Setelah beberapa saat, Anda akan merasakan suatu kelegaan yang luar biasa, dan dia akan menarik "Perkakas"- nya keluar. Dia akan tersenyum hangat, dan memuji betapa hebatnya Anda...

8. Tersenyumlah sepuas-puasnya, Kerana bagaimanapun juga, ini adalah pengalaman pertama Anda yaitu.....


V


V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

"CABUT GIGI"


* HAH!! INGAT BENDA LAIN LA TU!!

HAHAHAHAHAHA

11 comments:

.:Mas Ayu @ Minah Kiwi:. said...

lawak tul entry nie... rasa macam nak pitam la plak !!!

Poji said...

terkena aku hahaha.

nitnot said...

Hahahahahha so funny!!

Angeline said...

itulah...hahaha...pasti fikir byk ni.

yangbaik said...

itu macam ka....

Angeline said...

skdr utk hiburan...hahahaha

tazz said...

haha. igtkan amende td.

三杯雞Sam said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eventsnonstop said...

kah kah kah... memang buat suspens aje... :P

Admin said...

sekadar utk lawak2 je...hahaha

difaiz22 said...

buta2 kna tipu..haha

Blog Widget by LinkWithin