Kenalan Cinta

Saturday, May 28, 2011

5 Jenis Kategori Lelaki Yang Masih Single



Jom kita kenali 5 kategori lelaki yang masih single or akan single...selamanye? Entahlah....itu kena tanya si empunya diri. Apa pun.....baca je entry dibawah:


Workaholic- Bagi lelaki yang menjadikan pekerjaan adalah keutamaan di dalam kehidupan, mereka pasti akan menganggap hubungan adalah halangan kerana perlu memperuntukkan masa atau tenaga terhadap pasangan. 

Berkemungkinan juga mereka telah menetapkan bahawa tujuan bekerja adalah untuk mereka sendiri. Selain daripada itu, ada sesetengah lelaki juga telah menetapkan beberapa matlamat yang hendak dicapai didalam kehidupan mereka. 

Soal hubungan, mereka akan ketepikan untuk sementara kerana ingin memberi seratus peratus fokus mengejar matlamat yang diimpikan. Ini yang membuatkan mereka untuk memilih kehidupan bersendirian buat sementara waktu.
**

Monday, May 23, 2011

7 Sebab Utama Mengapa Lelaki Menipu



Sebenarnye apa sebab lelaki suka menipu? Emmm....tepuk dada, tanya minda anda. Sebab utama niat kita nak menipu ni...just diri anda sendiri yang tahu. Apa pun di bawah ni disenaraikan beberapa sebab yang mungkin ada berkaitan dengan apa yang terlintas di fikiran anda sekarang.


Pilihan- Hasil daripada kajian menunjukkan bahawa peratus lelaki yang mempunyai banyak pilihan lebih tinggi untuk menipu daripada yang tidak mempunyai pilihan. Ini adalah mungkin atas faktor apabila seseorang lelaki itu mempunyai banyak pilihan, mereka sukar untuk menolaknya. 

Sebagai contoh, apabila mereka berjaya memikat teman wanita yang lebih cantik daripada sebelumnya, pasti mereka mudah untuk meninggalkan yang sebelumnya kerana mempunyai pilihan yang lebih baik. Berkemungkinan disebabkan faktor inilah mereka akan cuba untuk menipu teman wanita yang sebelumnya. Sekali lagi diingatkan, tidak semua lelaki bersifat seperti ini.

Saturday, May 14, 2011

Petua Untuk Mengeratkan Bahtera Perkahwinan - Hangatkan Semula Cinta Yang Suram

http://4.bp.blogspot.com/_hBv0I8vGiaU/S-zgZYy0jqI/AAAAAAAAAO8/BadrxcjoH0Y/s320/pasangan1.jpg


Dalam mengeratkan hubungan bahtera perkahwinan kita harus pandai menyemarakkan hubungan cinta dan sayang dalam diri kita. Agar bahtera yang terbina sentiasa harum dan segar dengan kasih sayang serta seolah2 mahligai yang didirikan seperti mula2 mendirikan rumahtangga.


Memang tak dinafikan, cinta akan beransur suram apabila bahtera perkahwinan menjangkau usia tapi kita harus pandai untuk menyemarakkannye balik dan jangan biarkan ia terus hanyut begitu saja. Kalau tak, padah jadinye.


So, untuk memudahkan proses untuk mengeratkan bahtera perkahwinan, anda boleh  mencuba petua di bawah ini yang mungkin boleh dijadikan renungan bersama. Semoga panduan itu mampu menjadi titik mula yang baru buat anda berdua.


* Duduk bersendirian dan kosongkan fikiran. Cuba kenang semula perasaan pertama dan istimewa yang anda alami ketika awal percintaan dengan pasangan.


Jangan pula terkenangkan bekas kekasih yang sudah tidak memberi sebarang makna. Sekiranya anda masih mengenangnya, bermakna anda cuba mencari masalah.

Sunday, May 8, 2011

14 Tips Tarik Suami Ke Ranjang (18sx)

http://4.bp.blogspot.com/_zVNT_gk-htw/TJgqvZPwpTI/AAAAAAAABus/EqVmvq3HrZ8/s400/Tips-Menggoda-Si-Dia-di-Kamar-Tidur.jpg
credit:Google


Buat isteri2 yang inginkan hubungan hangat dan menarik minat suami ke ranjang, bolehlah ikuti langkah2 di bawah ini ye. Good Luck :)

 
1) Tarik perhatian suami dengan melakukan teknik yang berbeza dan mendebarkan. Contoh : Membuka pakaian secara perlahan-lahan, bermula dengan butang paling atas dengan aksi yang menghairahkan.


2) Cuba rapatkan dada anda ke dada suami dan dakaplah suami anda dengan dakapan penuh nafsu.


3) Mainkan rambut anda ditubuhnya. Belaian rambut anda mungkin dapat membangkit ghairah suami. Jangan lupa belai juga rambut, misi atau bulu dada suami anda jika ada.

Saturday, May 7, 2011

Puisi Buat Ibu

Khas buat bonda tersayang.

 http://www.puisipuisi.com/wp-content/uploads/2011/02/Puisi-Ibu.jpeg

Ibu

Aku lahir tanpa apa-apa,
Engkaulah yang mengajariku segalanya,
Membesarkanku dengan segala upaya,
Berharap aku kan jadi orang yang berguna..


Ketika aku menangis dalam takut,
Engkaulah yang menenangkanku..
Dan ketika aku jatuh sakit,
Engkaulah yang selalu berada di sampingku..

Sunday, May 1, 2011

Bila Masanya Isteri Berahi? (18sx)

http://1.bp.blogspot.com/_TlC73CWd3pE/TJMCOyS0wjI/AAAAAAAACJE/HGmd4OyP5c0/s1600/hubungan-intim-seksualitas.jpg
Credit:Google


Entry khas buat yang dah kahwin ok......:)

Meskipun bernafsu untuk seks, tetapi tidak ramai wanita yang sanggup meluahkan hasrat tersebut. Sifat malu yang menebal dalam diri wanita menyebabkan mereka mengharapkan suami faham-faham sendiri kehendak ini.
 

Namun realitinya, sungguhpun lama hidup berumahtangga, suami ataupun kaum lelaki kadangkala masih tidak dapat meneka bila isteri mahukan hubungan seks. Para suami, jangan biarkan ini berlaku, semak artikel di bawah untuk mengetahui bila situasinya isteri menginginkan hubungan seks.


BILA BERJAUHAN DENGAN PASANGAN

Apabila suami meninggalkan isteri berhari-hari untuk ke luar daerah, masa tidur di ranjang bersendirianlah yang akan membangkitkan ghairah isteri untuk seks. Ketika ini isteri mungkin akan teringat-ingat waktu dirinya sedang bermesra dengan suami, yang seterusnya akan membuatkan nafsunya untuk seks membuak-buak. Tidak hairanlah bila suami pulang, isteri akan melakukan sesuatu yang akan membawa suami mereka terus ke ranjang.
Blog Widget by LinkWithin