Kenalan Cinta

Saturday, March 19, 2011

Gelak Malam Pertama....KahKahKah.

Credit:Google


Sekadar lawak di malam sabtu......:)


ade satu pasangan suami isteri yang baru bernikah. pernikahan mereka itu atas dasar cinta sama cinta.
 

tetapi pada malam pertama mereka, terjadi sesuatu yang yang x di jangka.. si isteri xnak melakukan hubungan pada malam pertama mereka kerena kemaluan si suami terlalu kecik dan pendek seperti jari kelingking..


pada keesokan hari, si suami pergi mencari tukang urut di hujung kampung untuk bertanyakan masalah kemaluannya.. setelah tiba di rumah tukang urut itu, tanpa segan silu si suami terus menceritakan keadaan malam pertama dia yang isterinya tidak mahu bersetubuh dengannya kerana kemaluannya yang pendek dan kecik..


tukang urut itu pun, cuba untuk membantu si suami.. setelah membuat urutan, tukang urut tersebut menyuruh si suami merendam kemaluanya di dalam air teh pada setiap pagi dan malam dan datang bertemu semula selepas sebulan..

sebulan telah berlalu.. si suami datang bertemu semula tukang urut. setelah tiba di rumah tukang urut, tukang urut terus bertanya, "bagaimana dengan kamaluan mu?? sudah ade perbezaan??"


si suami dengan gembira bercampur pelik menjawab, "ade perbezaan tuk, tapi... kenapa batang saya panjang tp kurus tuk?? dah macam batang pensil".. tukang urut tu pun terkejut lalu bertanya "kamu rendam kemaluan kamu guna air teh ape??" si suami menjawab, "saya rendam dalam air teh slim world bini sy tok.." tukang urut tu ketawa sehingga keluar air mata," hahahahahaha, yang kamu pegi remdam dalam teh slim word tu kenapa?? memang slim la batang kamu tu.. hahahahaha".. begitulah kisah suami yang inginkan keintiman bersama isteri..
 
Source:Carigold

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin