Kenalan Cinta

Friday, July 10, 2009

6 Posisi Seks Melayu Puas


Dlm buku Kamasutra, terdapat banyak idea untuk posisi-posisi hubungan seks yang boleh anda terokai. Tetapi, antara banyak-banyak yang diketahui, terdapat enam yang diminati oleh ramai pasangan Melayu.

Nak tahu....baca dibawah ini:



Dalam , lelaki berada di atas, manakala perempuan berada di bawah. ini adalah yang paling banyak di amalkan kerana sudah lumrah sifat lelaki untuk menjadi ketua atau memimpin. Jadi dalam ini, lelaki mengetuai, dan “in control”. ini juga memudahkan lelaki memasukkan zakar ke dalam kemaluan pasangannya.



Lawan bagi misionari, dalam posisi ini, perempuan berada di atas dan lelaki berada di bawah. Perempuan yang akan memainkan peranan dan dalam ” ini, perempuan dapat mencari yang memberikan mereka kenikmatan yang sempurna.

Mengiring Belakang

Dalam mengiring ini, lelaki dan perempuan berada dalam keadaan mengiring. Lelaki akan mendatangi dengan memasukkan zakar ke dalam kemaluan perempuan dari belakang. Dalam ini, tangan lelaki bebas untuk bermain dengan buah dada perempuan untuk memberikan kepuasan maksima kepada pasangannya.

Mengiring Berhadapan

ini sama dengan mengiring belakang, cuma dalam ini, lelaki dan perempuan saling berhadapan. Posisi ini agak sukar jika zakar lelaki agak pendek, dan tidak dapat masuk sepenuhnya ke dalam kemaluan perempuan.

Duduk

Kebanyakkan lelaki menyukai duduk ini kerana tubuh perempuan akan jelas kelihatan, terutama buah dada mereka. ini juga membolehkan pasangan saling rangkul merangkul dan bercumbu-cumbuan semasa melakukan hubungan seks.

“Doggie”

doggie adalah yang popular, bukan sahaja di Malaysia, tetapi di serata dunia. Dalam posisi ini, kemaluan perempuan menjadi ketat dan lelaki boleh memasukkan zakar sepenuhnya ke dalam kemaluan perempuan.

p/s: Tips ini khas buat yg sudah bkahwin saja ok......tips petikan dr: SEKS MELAYU

4 comments:

KHai said...

Info yang sangat menarik untuk di ketahui bersama. Ciptalah suasana yang indah dengan mempelbagaikan gaya posisi seks untuk mengecapi kenikmatan yang sungguh mengasyikkan... :)

Saya ada rujukan khas untuk kita ketahui bagaimana memberikan kepuasan seks terhadap pasangan kita yang tercinta... KLik Sini

Anonymous said...

Siip

Anonymous said...

Bercinta dng posisi apapun yg penting orgasme direngguk bersama

KHai said...

Ingin Tahan Lama Beraksi Dengan Zakar Yang Hebat ?

Amaran !!! Yang Belum Berkahwin Tolong Jangan Baca Kerana Ia Akan Membuat Pasangan Anda Tergila - Gilakan Anda !!!

SiLa KLik Sini

Blog Widget by LinkWithin