Kenalan Cinta

Saturday, April 24, 2010

Rahsia Mata Wanita....Jelingan Matanya Yang Menarik Memikat Hati Lelaki

Credit:Google

Setiap kali wanita menjeling dengan gaya yang mengoda pasti lelaki akan terpikat. Kenapa? Kerana wanita adalah anugerah Tuhan yang paling menawan...he3. Jangan jeles ye lelaki. 
Ok..jom kenali wanita menerusi rupa bentuk matanya. Rahsia ni taklah 100% betul. Kalau betul cuma kebetulan je.


Mata wanita bersaiz kecil

Wanita tersebut adalah seorang yang peramah, banyak cakap, kurang pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Bila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.


Mata wanita bersaiz sedang

Wanita tersebut adalah seorang yang sederhana, tidak banyak berahsia, ada pertimbangan, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.



Mata wanita bersaiz lebar

Wanita tersebut adalah seorang yang cukup kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Tapi boleh setia. Nafsu syahwat tinggi.


Mata wanita selalu berkedip

Wanita tersebut adalah seorang yang pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Wanita ini baik


Mata wanita jarang berkedip

Wanita tersebut adalah seorang yang istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil,bertanggungjawab,tidak cerewet, membantu dan membahagiakan.


Mata wanita cengkung

Wanita tersebut adalah seorang yang kurang memuaskan, materialistik, hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, bila anda susah dia tidak peduli.


Mata wanita redup

Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hati tidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat, mengumpat, irihati, kejam, kasar,mencemuh, pemarah.


Mata wanita seolah tersembul keluar

Sifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan, ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.

6 comments:

syazwan safwan said...

kalau wanita ada tahi mata macamana...hehe

cik ery said...

wanita yg ada tahi mata adalah wanita yg baru bangun tido..hehe

samanosuke_04 said...

kalo wanita buta.. hoho tengok sendiri laa perangai dia camne.. haha!

senanye tak penting pun bentuk mata nie.. yang penting apapun bentuk mata sorang minah tue, dia kena jadik yang terbaik..

mata pompuan kecik, tempat paling payah nak usya, sebab takot kantoi.. so kalo nak tackle laki, minah2 sekalian kenalaa tunjuk perangai baik.. hoho

Admin said...

pura2 baik...tk elok...kalau i mmg bgtau i tklah baik sgt..ha2

Caliseaelza said...

akulah wanita bermata "duitan" hehe

Admin said...

hehehehe

Blog Widget by LinkWithin